پرش به محتوای اصلی

چرا رضاخان نام خانوادگی پهلوی را برای خود انتخاب کرد؟

پاسخ

رضاخان خودش عنوان سردار سپه را گذاشت کنار و نام خانوادگی پهلوی را برای خودش انتخاب کرد. به‌نظرم زیاد از همان موقع پیش‌بینی می‌کرده که به زودی پادشاه می‌شود و برای همین هم نام خانوادگی‌اش را خیلی منحصر به فرد و خاص انتخاب کرده.

پخش از این قسمت