چرا قرارداد الحاقی پنجاه پنجاه توسط رزمآرا به تصویب نرسید؟
پاسخ
رزمآرا نتوانست قرارداد الحاقی را به تصویب برساند، یعنی آنقدر چوب لای چرخش کردند که نشد. برای همین یک روز تو رادیو یک سخنرانی تندی میکند و میگوید که ایران نمیتوانست نفت کشور را اداره کند. برای همین باید به سهم پنجاه درصدی راضی باشیم.
