علیرضا
سوالات و پاسخها از پادکستهای فارسی
چرا نبود علیرضا، برادر تنی شاه، آینده سلطنت را به خطر انداخت؟
تنها برادر تنی شاه، یعنی علیرضا، تو سال هزار سیصد و شصت و سه، توی پرواز آموزشی سقوط میکند و جانش را از دست میدهد. شاه به این دل خوش بود که اگر هر اتفاقی برای خودش بیفتد، جانشین دارد و بالاخره علیرضا هست که جانشین او بشود. اما حالا با نبود علیرضا، میشود گفت کشور هیچ ولیعهدی نداشت.