پرش به محتوای اصلی

علی‌اکبر داور

سوالات و پاسخ‌ها از پادکست‌های فارسی

چرا رضا شاه افراد مؤثر اطراف خود مانند علی‌اکبر داور را کنار گذاشت؟

هر کس به دلیل یا به بهانه‌ای، به خاطر نگرانی‌هایی که رضا شاه داشت، که البته همیشه نگرانی‌ها بی‌پایه نبود، یکسره بی‌پایه نبود ولی به حال این بدبینی بود و خودرایی بود و ترس بود، ترسی که افتاد تو دل اطرافیانش که این هر چه به سمت پایان حکومتش داریم می‌آییم این بیشتر و بیشتر و بیشتر شد. همه چیز متکی بود به خودش. همه چیز خودش بود چون همه حذف شده بودند.